Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Er zijn geen favorieten geselecteerd.

Ruilen & Retourneren

Wanneer een artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u deze gratis retourneren bij een PostNL-punt in Nederland. De retourkosten worden alleen binnen Nederland vergoed. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid te ruilen of te retourneren in één van onze filialen in Hilversum, Huizen of Bussum.

Bij uw zending zit een retourformulier. Wij willen u vragen dit formulier bij te voegen in de doos. Wij accepteren geretourneerde artikelen alleen in de originele verpakking, ongedragen en met het volledig ingevuld retourformulier. Geen retourformulier meer? Neem dan contact op met de klantenservice door te mailen naar klantenservice@strating-schoenen.nl.

Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening. Aankopen die betaald zijn met een creditcard worden binnen 30 dagen op de creditcard teruggestort.

Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Klarna, dan zullen wij uw retourzending bij hen aanmelden en zorgt Klarna zelf voor de financiële afhandeling.

U kunt een artikel kosteloos ruilen voor een andere maat en/of kleur, maar niet voor een ander artikel. Indien u een ander artikel wil bestellen kunt u een nieuwe bestelling plaatsen.

U kunt ook ruilen of retourneren in een van onze winkels in Hilversum, Bussum of Huizen. Hier kunt u uw artikelen ruilen voor een andere maat en/of kleur, maar niet voor een ander artikel. Ook kunt u in deze winkels uw aankoop retourneren. Het retour bedrag wordt dan binnen 3 werkdagen verwerkt in de webshop betaalomgeving.

U ontvangt van ons een email met bevestiging van ontvangst op het moment dat uw retour betaling wordt verwerkt in de administratie. 

Hoe zend ik mijn pakket retour?

In de doos zit een retourformulier, vul deze volledig in. Op het etiket met het antwoordnummer noteert u rechts boven in de hoek het bestelnummer (ookwel 'Uw referentie'. (Deze kunt u ook opvragen bij de klantenservice)

Voeg het ingevulde formulier toe in de doos. Plak hem goed dicht en plak het verzendetiket met antwoordnummer op de doos. Zorg ervoor dat er geen barcode zichtbaar is.

Het pakket kan worden afgegeven bij een PostNL-punt in Nederland. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden. Wilt u vanuit het buitenland een bestelling retour sturen, dan zijn de kosten voor eigen rekening.

U ontvangt een verzendbewijs. Dit moet u goed bewaren zodat we zeker weten dat het pakje is afgegeven. Retour gekomen pakjes worden binnen een week verwerkt. Let op: PostNL levert niet op maandag. U krijgt een email als wij de opdracht hebben gegeven om de retour betaling uit te voeren.

Retouradres

Strating Schoenen webshop
Antwoordnummer 21448
1200VX Hilversum

Voor vragen over de status van de retourzending kunt u het beste een e-mail sturen naar klantenservice@strating-schoenen.nl of telefonisch contact opnemen op werkdagen tussen 10:00 - 15:00 uur: +31356213151 optie 1

IDEAL Mastercard Visa SOFORT Uberweisung (Deutschland) Bancontact / Mister Cash Achteraf betalen: binnen 14 dagen

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.