Ruilen & Retourneren

Wanneer het artikel niet aan uw verwachtingen voldoet, kunt u deze gratis retourneren bij een PostNL servicepunt in Nederland. De retourkosten worden alleen binnen Nederland vergoed. Daarnaast bieden wij u de mogelijkheid te ruilen of te retourneren in één van onze filialen in Hilversum, Huizen of Bussum. 

Bij uw zending zit een retourformulier. Wij willen u vragen dit formulier bij te voegen in de doos. Wij accepteren geretourneerde artikelen alleen in de originele verpakking, ongedragen en met het volledig ingevuld retourformulier bijgevoegd. 

Wanneer wij uw retourzending in goede orde hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug op uw rekening. Aankopen die betaald zijn met een creditcard worden binnen 30 dagen op de creditcard teruggestort.

Heeft u gekozen voor achteraf betalen via Klarna zullen wij uw retour zending bij hen aanmelden en zorgt Klarna zelf voor de financiële afhandeling.

Indien u het artikel wilt ruilen voor een andere maat of een vervangend artikel, dient het artikel te worden geretourneerd en opnieuw te worden besteld.

U kunt ook ruilen of retourneren in een van onze filialen in Hilversum of Bussum. Hier kunt u uw artikelen ruilen voor een andere maat of een vervangend artikel. Ook kunt u in deze filialen uw aankoop retourneren. Het retour bedrag wordt dan binnen 3 werkdagen verwerkt in de webshop betaalomgeving. Daarnaast kunt u ook retourneren bij een van onze servicepunten. Kijk voor de adressen van deze servicepunten bij het kopje 'servicepunten' onder het kopje 'filialen'.

U ontvangt van ons een email met bevestiging van ontvangst op het moment dat uw retour betaling wordt verwerkt in de administratie.


Hoe zend ik mijn pakket retour?

In de doos zit een kassabonmapje en een retourformulier.
Vult het retourformulier volledig in.
Op het etiket met het Antwoordnummer noteert u rechts boven in de hoek het bestelnummer.

Voeg de kassabon en het ingevulde formulier toe in de doos. Plak hem goed dicht en plak het verzendetiket met antwoordnummer op de doos.
Zorg ervoor dat er geen barcode zichtbaar is.

Het pakket kan worden afgegeven bij een POST.NL service punt in Nederland. Hier zijn voor u geen kosten aan verbonden.
U ontvangt een bewijs. Dit moet u bewaren zodat we zeker weten dat het pakje is afgegeven.

Strating Schoenen webshop
Antwoordnummer 21448
1200VX Hilversum

Retour gekomen pakjes worden binnen een week verwerkt.
Post.nl levert niet op maandag.

U krijgt een email als wij de opdracht hebben gegeven om de retour betaling uit te voeren.

Voor vragen over de status van de retourzending kunt u het beste een mailtje sturen naar klantenservice@stratingkids.nl of telefonisch contact op werkdagen: +31356213151 optie 1

Meld je aan voor onze nieuwsbrief!