Winkelwagen
Menu
Filters
Favorieten

Er zijn geen favorieten geselecteerd.

Coronavirus COVID-19

Coronavirus COVID-19

Welke maatregelen treft Strating Schoenen?

Om verspreiding van het virus tegen te gaan heeft onze overheid verschillende maatregelen doorgevoerd.
Strating Schoenen doet er alles aan om de service zoals je van ons gewend bent op verantwoorde wijze zoveel mogelijk voort te zetten.
De gezondheid van jou en onze medewerkers staat voorop.

Strating Schoenen is continu in overleg over de maatregelen die we treffen en of die nog passen bij de situatie. Het is dus mogelijk dat er de komende tijd nog dingen gaan veranderen. Daarvan houden we jou uiteraard zo goed mogelijk op de hoogte in de winkel en op onze social media kanalen. Hier lees je de antwoorden op de meest gestelde vragen: 

 
Welke voorzorgsmaatregelen worden er getroffen in de winkels?
 
●  Onze winkels zijn tot op heden geopend maar hebben aangepaste openingstijden;
●  In al onze winkels komen de koopavonden te vervallen;
●  We hanteren een minimale afstand van 1,5 meter tussen verkoper en klant;
●  Hierdoor geven we geen fysieke hulp bij het passen van schoenen en meten we geen (kinder)voeten op;
●  Je kunt alleen met pin betalen, zolang er geen storing is;
●  Onze winkels worden extra schoongemaakt en gedesinfecteerd, met name de deurklinken, toonbanken, kassa’s en pinapparaten;
●  We vragen met klem aan onze medewerkers om thuis te blijven als ze een van de ziekteverschijnselen vertonen zoals omschreven door het             RIVM en de Rijksoverheid.

Is online bestellen bij Strating Schoenen en Strating Kids nog veilig? 

Ja, je kunt met een gerust hart online bestellen. Het virus kan zich niet verspreiden via pakketjes. Desondanks wordt er meerdere keren per dag extra schoongemaakt om de hygiëne te waarborgen. Daarnaast houden al onze medewerkers zich aan de richtlijnen van het RIVM, zoals 1,5 tot 2 meter afstand houden tot collega’s. Ook de pakketbezorgers van PostNL vermijden fysiek contact en houden gepaste afstand. Hier lees je meer over de maatregelen die PostNL treft. 

Ik kan mijn pakket niet ophalen vanwege quarantaine, wat nu?  

Heb je een bestelling in een winkel laten bezorgen, maar ben je niet in de gelegenheid om deze op te halen? Neem dan contact op met onze klantenservice. We laten je pakketje dan retour komen uit de winkel en versturen het vervolgens naar jouw huisadres op een moment dat voor jou uitkomt.
 
Ik kan mijn pakket op dit moment niet retourneren vanwege quarantaine, wat nu? 

Geen zorgen, we hebben nu een andere service voor een retour termijn. Maar we vinden het wel fijn als je even contact opneemt met de klantenservice. 
 
Heeft het coronavirus invloed op levertijden?  

Nee, op dit moment bezorgen we nog volgens onze standaard levertijden. Er zijn buiten Nederland echter wel bepaalde gebieden waar bezorging op dit moment niet mogelijk is. Meer informatie daarover vanuit PostNL vind je hier
 
Heb je meer vragen over onze corona-maatregelen of over een ander onderwerp? Neem dan contact op met onze klantenservice. 

Laten we samen het beste ervan maken! En zoals onze minister-president zegt; "Let een beetje op elkaar."'
Bedankt alvast voor je begrip.






www.strating-schoenen.nl
#StratingSchoenen

www.stratingkids.nl
#StratingKids


Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.